BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 24 November 2014

ABOUT ME,FRIEND AND CAPITAL Z

humm.. sayang?? ape erti sayang ye korang.. cinta pulak ape ertinya.. cinta tu x akan pernah wujud tanpa rasa sayang.. so ape lah ertinya kalau sayang tu hanya bertepuk sebelah tanggan.. bak kate orang "bertepuk sebelah tanggan x akan berbunyi". so mcm tu jugak dengan cinta. cinta memerlukan kasih dan sayang antara dua insan. for aku2 na buang perasaan sayang aku kat orang yang memang benci aku pun. bukan setakat benci laa tp dia pun memg x sayang kan aku.. so matlamat aku2 kene aim betul2 baru jadi.. tapi tu laa orang cakap..na sayangkan orang memang mudah tp na bencikan orang tu amat susah. kadang2 aku terfikir, apelah erti sayang yang aku simpan selama ni kalau orang yang aku sayang x pernah nampak pun.. sebabnya kalau someone sedar kite sayangkan dia2 akan sanggup berkorban demi kite.. erti sayang aku pada someone aku terpaksa korbankan hati aku sendiri..aku kene move on.. permintaan dia susah sangat aku na tunaikan tapi aku dah janji so xpela aku cube semampu aku.. dia xna aku gangu dia dan contact dia lagi.. so ape aku kene buat ialah ikut jela ape dia na. mungkin ape yang dia buat tu bersebab.. aku tak nafikan.. so aku kene faham dia..bialah orang tak faham kite asalkan kite cube fahami orang. tipu laa kalau aku cakap aku x rindu dia..tapi ape boleh buatkan..just gamba2 lama jadi pengubat rindu. kad dia jadi tatapan.. yela nak tengok pape pasal dia memang x dapat dah sebab dia dah block aq.. na chat pun aku dah janji x gngu dia.. so sabar jela..ni semua dugaan.. dugaan hidup yang aku kene berani tempuhi sebab mungkin disebalik semua ini allah akan selitkan kebahagiaan aku suatu hari nanti. mungkin sekarang orang sakitkan hati aku but sape tahu allah tu maha adil.. in sha allah mungkin nanti dia anugerahkan kebahagiaan yang x pernah aku gambarkan... tibe2 rasa rindu kat kawan aku.. dia tu tua sikit laa dari aku, umur dalam lingkungan 22 or 23 gitu laa x ingat pun umur dia bub sentiase cute.haha bagi aku laa.. dia lelaki but dia sporting gile la.. kepala gile2.. haha dia selalu layan je pale otak gile2 aku.. dulu mase dia belum kerja tetap dia selalu laa balik kg.. selalu balik kg aku laa org yang dia cari xde kawan katenya padahal bersepah kawan.. haha..maklum laa orang handsome so takut laa na kawan x tentu pasal dengan perempuan, nanti tak pasal2 kene pelangkung dengan awek dia.. konon katenya "rina nanti aku kawin ka orang first aku jemput ka kene datang". haha ayat dia lawak ntah nanti na kahwin lupa aku dah.. dia panggil aku rina.. sebabnye?? sebab mase dia mula2 balik kg dulu dia x pernah kenal aku pastu abang dia tanya name aku2 kelentong laa..gile aku na bagi tau name sebenar aku.. adik dia ex aku..kecik betul dunia ni..tapi best layan dorang adik beradik pale boleh masuk laa.. sekarang dia kat jb.. lost contact dengan dia.. ntah macam mane na contact dia.. hati tu dia ade bgtau dia dah tunang.. hai untung laa orang dah bertunang.. kenapa aku suke kawan dengan dia bub dia bukan jenis kawan yang ade bile senang je.. bub bile aku sedih ke tengah susah ke dia memang ade.. xpernah reject kol aku..tengah dating dgn awek dia sempat dia kol aku.. mane ade kawan jenis gitu..tengah dating dengan awek sempat lagi layan kawan.. kalau yang jenis kaki perempuan sungguh..dpn2 awek sempat usha awek lain..tapi dia ni lain sikit walaupun perangai gile2 tapi dia tahu jage hati orang..dia jenis panas baran laa..so kalau na cakap dengan dia kene ikut mod, kalau mod dia baik okey layan..kalau mod dia x berapa so cakap kene bertapis.. bak kate dia orang ni x boleh bagi muke sangat.. nanti dia pijak kepala kite.. so betul laa ape yang dia cakap.. macam dalam cinta, perempuan selalu je mengalah tapi pakwe tetap buat hal.. tu laa yang aku tak faham..kau ingat aku tak sayang kau ke capital z.. haish susahnya laa kan..humm..habis2 aku boleh cakap baik aku fokus mase depan aku..cinta kite bia jela..kalau kau betul2 sayang aku dan allah tu dah tetapkan kau untuk aku kite akan bersatu.. bukan aku tak nak kembali tapi aku ade sebab aku sendiri.. sepatutnya kalau kau sayang aku sangat2 kau faham aku..bukan sehari dua kite kenal tapi dah bertahun2..antara kite tak pernah ade rahsia.everything kite selalu share crite kan.. so xde ape yang kite berdua x faham antara satu same lain kecuali ego menguasai diri...but the way aku rindu kat capital z ni sebenarnya..haha..sifat dia yang ganass tp manja.. sweet.. aku x boleh ingat mase dia cakap aku buat tak tahu main fone hah amek na fone aku kene baling padan muke..hihi degil sangat kan.. nasib baik gak dia baling x kuat, kalau x habis fone aku belayar kat pantai tu.. haha part dia na campak aku dlm laut memang sampai mati aku tak lupe..gile aku dah laa x pandai berenang, na suruh aku mati ke ape..tapi waktu tu masih happy lagi laa..yang tak happy bile kehadiran orang ketiga.. start dari tu hubungan tu jadi kuca.. dan start dari tu laa semua ni berakhir dan jadi mcm ni.. sangat- sangat sayang dan rindu kan dia.. dia pulak? dia dah happy kot dengan calon pengganti yang sekrang dah bertakhta di hati dia..bia laa.. aku?? humm lantak aku laa mengangis pun penat dah so bwak jela luke yang lara ni..ape yang penting aku x abaikan pelajaran aku dan bahagiaka kedua parent aku dah cukup.. kebahagiaan aku biakan je xde..

0 ulasan: