BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 25 November 2014

petang yang sepi

humm... so bored..huhu..bengong punye adik aku.. aku tau laa ka mental na amek reasult esok tapi jangan laa buat aku terkejut ngek.. hai nasib baik laa aku ni xde lemah jantung kalau x, mati situ aku jawabnya kene heart attack... sangat-sangat bosan petang2 mcm ni..na exercise??? xde mod..mod aku mls na main tali skiping hari ni.. hummm ape aku na buat ek..huh belajar dah habis so buku pun time to turn of laa..tutup laaa..memang xna hadap da..na muntah ase..stress.siez letih..tapi kalau kite dapat habuannya kite akan rase puas..so sebab tu bagi aku, belajar tu langsung x memenatkan.. okey novel aku ade dua buah lagi x bace dan masih bersampul cantik. aku beli mase aku masih dgn someone lagi tapi tak bace2 pun bub bz dengan study.. lagi pun aku xnak semakkan pale otak aku dengan novel dalam mase study.. memang saje aku simpan untuk lepas final ni.. jawabnya bace novel jela keje aku pas ni..hadap novel jela.. bf xde..so novel teman aku.. bukan ade sape pun na mesej aku.. yang ade2 belake tu wat semak je..haha.. aku x minat k..kalau aku kate korang just kawan aku so that means aku xpernah ade hati dan perasaan untuk korg.. lain laa special..tu beze.. so jangan salah faham la.. ade budak ni sampai bengang tahap gaban dengan aku kesnya dia kate nak kawan tapi care dia tu mcm dah lebih dari kawan..kau ingat 24 jam aku na hadap kau jeke.. dia kol or mesej aku buat tak tahu je..mcm si capital z tu buat bile dia marah aku..haha alih2 budak tu bengang sampai marah aku..aku buat x tahu je..aku dah cakap kawan its not more..bagi aku kawan adelah kawan..someone special is always special..xde sape kot yang leh gnti tempat dia dalam hati aku..setakat ni semuanya buat semak dan aku langsung x berminat k kat korg..maaf korang..dalam hati aku just ade dia..walaupun hati aku sakit dan aku x dpt contact dia but dia masih orang yang aku sayang..jgn cube jadi penganti dia dalam hidup aku..korang x kan berjaya..sebab sifat korang ni munafik..mule2 kenal korang akan baik tp t bile korang dah kapel korang akan jd controlled..dia beze dari korg..dia lain coz sifat dia slumber kalau dia kate sayang maknanya sayang laa..kalau dia buat kepala api dia akan marah berapi-api laa..so jauh beze dan tak kan dapat diganti..okey laa but the way u are always in my heart.. i love u..but i hope u are happy wiht your choice dear..hummm rindu dia ;(

0 ulasan: