BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 29 November 2014

hari ni hari ahad..hummm..rindu sangat2 kat capital z.. selalu hari ahad kua jalan2 dgn dia..walaupun kadang2 penat tapi dpt jumpa rase hilang penat..rindu sangat kat dia..tapi satu je..dia x suka jalan kat pasar minggu..sebabnya dia cakap x suke ramai orang..entah laa betul ke x alasan tu..selalunya xde tempat na g..lepak kfc jela..x pun pntai..haha..crite pasal pantai..orang date crite pasal diri masing2..kite orang date cerita pasal assigment..capital z ni dia memang bengang dengan aku bub aku asik belajar2..so dia boring..but sebabkan sayang..dia layan jela pale otak aku..kalau A kate aku so A laaa...dia ikut je..assigment aku2 x tau laa mcm ane kalau dia xde..coz dia yang banyak bg aku maklumat dan tlg aku..yela kalau aku ni kan jenis payah kua uma so memg susah na cari maklumat..harapkan dia tu laa..so far boleh dikatakan dia tu laa yang banyak menyumbang maklumat untuk aku..so sebab tu gak dlm penghargaan assigment aku ade nama dia..jasa dia membantu aku menyiapkan assigment xkan aku lupakan..hah..bak kate kawan2 aku..untung laa ade pakwe x susah na turun padang cari mklumat..minta tlg pkwe je..huhu..keje aku senang depan laptop je..maklumat dia yang infokan..pape yang aku x tau aku temuramah dia je..habis cite..tapi sayangnya sekarang semua dah berubah..entah laa..tp hati aku masih belum boleh terima sape2...ade yang buat gile ajak aku kawin..memg gile..xna aku..kalau capital z xpela gak..korg yang lain aku xna..haha sebabnya korg x pena kene dgn jiwe aku..sikap pura2 aku benci laa..capital z suka orang yang berani.. tapi aku ni penakut sikit..but aku percaya kalau jodoh xkan kemana..allah akan satukan kami juga..cuma cepat atau lambat..so bia jela xde pengganti lebih bgs dr ade..bub buat ape aku na terima orang lain sedangkan hati aku kat capital z ni..xkan bahagia hubungan tu jika hati kita x betul2 cinta..kasih sayang yang kuat mampu mengikat kita..kita dapat rase setiap gerak geri tingkah laku pasangan kita kalau kasih diantara kite utuh...so tlg jgn pakse aku untuk terima korang...sekarang pun aku dah try slow kan main fone..bub aku memang xna pengganti capital z..bia laa aku bahagia manyintai dia dalam diam..aku sibukkan diri aku dengan mcm2 aktiviti..buat kerje uma,ajar budak2 bm,bi,mt,dan sains..ajar budak2 ngaji..hidup aku ase tenang jauh dari fone walaupun hati aku ingat kat capital z..mau x ingat orang dah bertahun dengan kite..4 tahun kot..kalau kahwin entah2 anak dah besar pun..kalau ade free aku cari resepi aku buat dessert..haha.tibe2 rajin aku masuk dapur..kalau dulu pemalas yang amat na pegang periuk belangga..huhu..yang penting i mis u so much lah capital z..dont forget me k..

0 ulasan: