BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 25 November 2014

about.......

hah semalam aku chat laa dengan cousin aku sorang ni kat whatsapp..aku tanya dia "kau dah tau ke angah da bertunang" wah2 laju je dia reply..aku pulak dia soal siasat..siap suruh aku dapatkan gamba angah lagi..gile betul..aku na amek mane gamba angah.. sudah2 laa tu..buang perasaan kau kat angah tu.. dulu angah sayang kau tapi korang same2 buat hal..pastu mula laa..susah betul..tapi salah angah gak laa bub dia tu main kayu tiga..haha lelaki semua same laa..msti akan pasang spare selagi tak kawin..tapi satu je yang aku respect lelaki..walaupun dorang pasang kayu tiga tapi dalam hati dorang tu just ade sorang je yang dorang sayang..tapi biasa laa kaum hawa mesti laa kite takutkan kasih sayang org yang kite sayang akan luntur kat kite..sebab cemburu everything boleh musnah..macam hubungan aku laa..tapi ape yang penting hidup kene kuat..in sha allah kalau ade jodoh akan bersatu jugak..tadi aku ade dengar ceramah.. "couple" tu haram..sebabnya kite keluar berdating.. tapi bercinta tu tak haram..contohnya just mesej dan kol tanya khabar.. sebab cinta ni memang lahir dari hati dan rasul sendiri pun bersabda..kite sebagai manusia memang dilahirkan untuk saling menyayangi antara satu sama lain..yang jadi haramnya bercouple sebab kua berdating..so yang dinamakan cinta tu akan mengikat hati kita..walaupun x jumpa n berjauhan tapi kasih sayang tu x akan padam..dan kite ikhlas untuk jadikan dia pasangan hidup kite.. hummmmm...uwaaa siezly aku cakap aku rindu gile kat capital z ni..kalau dulu mase dia kat k.l hari2 dia contact aku..bile duduk dekat lain pulak jadinya..kenapa laa semuanya berakhir mcm tu je..huh..satu tamparan yang hebat dalam hidup aku..humm da azan..maghrib da..so na log out dulu.. for your information dear aku tak sanggup na buang semua bende berkaitan dengan dia.. <3

0 ulasan: