BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 5 April 2013

aku tak tahu nak letak tjuk mnde..yang penting hope kita orang kekal..AMIN

haha sekarang aku rase bahgia sangat..hanye allah je yang tahu..akhirnye kenangan lame dpt aku luputkan di hati ini..cukup laa seorang ni je yang ade dlm hati aku kini.."b syg sayang b sgt".."thank sebab selame ini b byk bersabar dengan perangai,sikap sayang..syg nak kita kekal..hope hubungan yang kita bina ni tidak sia-sia.."huhu..kalau dia x ada satu hari rase rindu sangat..humm walaupun kadang-kadang tu kita orang selalu berselisih faham dan mudah sangat nak gadoh!!tp kita orang cube selesaikan dengan baik..aku x nak kehilangan dia lagi.. <3 hehe..kepada ex2 aku lak sila take a note okey "dulu korang tinggal kan aku kan???semata-mata demi perempuan lain..puih..sekarang tolong blar dr hidup aku faham!!!!!!!!!!jgn cari aku lagi laa bodoh..pergi ar dekat awex-awex yg boley bg ape korang nak itu kan3???"aku da buang segale kenangan dengan ex-ex aqku..yang ade dalam hidup aku sekarang cume BF aku...hanye dia seorang..dan sayang aku gak untuk dia..please jage hati awk untuk saye..saye x nak ade pengangu dalam hubungan kita..semaikan sifat kesetian dalam diri kita..kalau saye mampu untuk setia..why not awak kan sayang??sedangkan kita tahu ape yg kita rase..rase sayang itu x mungkin hilang dalam hati kita..jage hubungan kita..jangan biakan orang rosakkannya..saye x sangup kalau saye tahu orang yang saya syg curang..tp saye tahu awk x akan buat saye macam tu..saya percayakan awk sayang..saya ade satu permintaan  pade awak."saye nak awak berjaya dlm hidup dan kekalkan hubungan kita..walau ape pun rintangan kita harungi bersama okey"...ape-ape pun awak segalenye pade saye..awk yang terbaik untuk saye..bila tiba mase nanti saya kenalkan awk nan parent saya walau pun saye tahu awk da kenal dia orang..huhuhu..


                                                                 I LOVE U SO MUCH B 

0 ulasan: