BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 28 April 2013

hummm..apekah dia nak tengok aku berubah jadi seperti dulu lagi???humm...dulu aku lansung x pedulikan dia..dia x fikir kew..aku ambil berat pasal dia,cube berlembut dengan dia uw semua bab aku sayang kan dia..tapi nampaknye..semua uw sia-sia kowt..okey mulai hari ini aku akan jadi diri aku lagi..jangan harap pas ni aku akan berubah...ingat itu baik2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!selame ini aku buat semua itu untuk membahagiakan dia..supaye dia happy..eh malah dia x happy pun dengan aku..semalam dia ngaku..okey laa..aku terime arh semua nye..ya allah kuatkan aku..tabahkan hati aku untuk tempuhi segale dugaan dan rintangan yang datang..aku bersyukur kerna allah memberi aku ujian yang amat besar untuk aku hadapi di usie remaje aku..mungkin aku tidak macam remaje lain..tapi satu hari nanti sinar bahagia yang mungkin aku dapat lebih daripada remaje sekarang...thanz gak laa bab dia dah berjaye merebut hati aku tapi dia sia-siakan..hope suatu hari dia akan sedar pew yang aku wat semua demi insan yang aku sygi..hummm...maybe laa kan aku x dapat bg dia mcm ex2 dia dulu..tapi ngat satu pekare..aku berusahe bawak dia ke arah lebih baik...aku nak dia jd insan yg berjaye dalam hidup di dunia dan akhirat..semua yang kita dapat di dunie ni cume pinjaman semate-mate..sedarlah sebelum semuanye terlambat..jgn sampai kita kehilangan insan yg betul-betul syg kan kita itu je aku mintak dari dia..kebelakangan nie die dah banyak berubah..tapi aku diam jew..itu sebab aku xnak serabutkan pale otak dia....aku masih lagi jage hati dia tahu tak....aku x melawan bukan bemakne aku lemah..aku xnak sesuatu yang kecik jadi besar sampaikan kami tersilap wat keputusan..jadi baik aku diam..kalau aku nak lawan boleh sgt laa..hey nie "farhana" okey..ngat kit..aku boleh jew na bekeng..tapi aku x nak..ak sedar aku hanye hamba allah yang di anugerahkan hati dan perasaan untuk menyintai umatnye..fikir laa kit perasaan aku nie bex..fikir2....ex aku yg gile-gile dan bodo2 da tinggal kan aku maseh mencari aku lagi..aku x mungkin trime dowg bab ade kau jew dalam hati aku....kau faham x..sakit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1hati aku..ka tahu x aku nangis gare-gare kau..mungkin satu hari nanti bile aku dah xde di sisi kau baru kau tahu ape aku rase kowt..mase tu kau x yah na nyesal arh wat serabowt jew...argh..da...baik aku fikir mase depan aku..untuk ape aku nie dalam hidup kau???xde harge pun kan...maaf laa kalau aku terpakse mendiamkan diri...aku memg syg glew kat kau..cinta kau sepenuh hati...tp ngat jika kau sering sakitkan hati aku x mustahil allah tutupkan cinta itu untuk ko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!da puas hati aku..okey aku blar lue..

0 ulasan: