BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 21 April 2013

hati merintih pedih..kegembiraa hanye seketike..semalam ku temu kekasih hati..namun hari ini aku tidak tahu ape yang bakal terjadi..hanye allah yang maha mengetahui..walau pun kita baru sahaje beberapa kali berjumpa,kenangan itu akan terpahat di hati ini untuk selamanya...begitu sukar begitu sulit untuk aq melafazkan "kalau b nak kapel lain kapel la..cyg izinkan..dalam sendu aq meratapinye di dalam tangisan aq lafazkanye..begitu berat..namun hakikatnye..itu terpakse aq korban hati aku sendiri untuk insan yang aku sayang..tiade gune aku disisinye jika aku tidak dapat memberi kebahagiaan kepadanye..walaupun semalam hanye untuk beberape jam aku bahagia bersamanye..aku tidak tahu ape yang harus aku lakukan..aku hanye mampu berdoa..aku pasrah dengan ketentuan ilahi..mungkin ini takdirnye untuk aku..ya allah kuatkan hati hambamu ini untuk menepuh segala-galanye..aku tidak sangup kehilangan dia..untuk kali keberape aku harus kehilangan semua insan yang aku syg..kenapa ya allah..sakitnye hati menangung semua ini..syg sayang b sangat sangat..begitu banyak halangan begitu banyak masalah yang kami harus hadapi,segalenya kami temppuhi bersama..seandainye dia milik aku ya allah lembutkan hati dia..terima kasih kerna ENGKAU masih menenpatkan dia disisi ku ya allah..alhamdulillah

0 ulasan: