BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 28 April 2013

huh...sakitnye..aku x tahu arh...aku x mampu tersenyum lagi..sakit sgt2..ya allah kuatkan laa aku..jgn biarkan perasaan ini menewaskan aku..aku tak tahu nak balas mesej dia macam mane..ya allah..di kelopak mate penuh dengan linangan air mate...pipi sering dibasahi..aku x mampu bertahan..rase sakit ini benar-benar menusuk kalbu aku..sakitnye ku rasekan..perit yang teramat..siapekah aku dalam hidupnye???adekah aku bereti padenye???tapi kenape dia buat aku macam nie..kadang-kadang dia lah penyeri menghibur hati..tempat bermanje..namun kadang-kadang dia adelah racun yang sangat berbise...sesunguhnye aku rase sakit seperti aku kehilangan akram dulu..namun aku berjaye bangkit dan meneruskan hidup ku..aku berjaye melupakan akram..kehadiran dia dalam hidup aku memberi cinta..memberi kebahagiaan..tapi kenape??lame kelamaan engkau berubah...argh..hati aku x mampu menjauh dari dia..setiap kali dia ucapkan syg..setiap kali dia ucapkan rindu aku tahu lafaznye iklas..hati aku tersentuh..hummm..kenape b buat syg mcm nie b..jgn hancurkan segale-galenye..itu semua perit sangat bagi syg...sesunguhnye kita tahu hati kita bersatu..aku tahu dia syg aku,macam aku sygkan dia..tapi kenape terlalu perit dugaan ini..dia tak mampu tipu diri dia kalau dia kap dia x syg aku..sejujurnye dan seiklasnye dia memg sygkan aku..mungkin dia boleh tipu orang lain..tapi dia x akan dapat tipu perasaan dia dengan aku..kerna aku tahu itu..aku dah lame dengan dia..lagipun rase cinta itu mengajar seseorang membace hati orang yang kita sygi..bile dia ade masalah,sakit,or sedih or ape2 kita dapat rasekan itu..malah melalui mesej saje kita dapat membace keadaanye..begitu kuat cinta itu..mengeratkan hubungan itu bertambahh dekat...aku mohon pade dia..tolong laa aku fahami aku..jgn biakan hati aku terguris lagi....

0 ulasan: