BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 25 April 2013

haish...betul ke ape b cakap ni..dia na tunggu aku???macam tak percaye je..tapi hakikatnye kalau cinta kita orang tu kuat dan kukuh,aku yakin ape yang dia cakap itu dia akan lakukan..bukan baru aku kenal dia..dah lame..dan aku tahu dia seorang yang nampak main-main tapi sebenarnye dia serius dalam hubungan..sabar jela..aku dah ambil keputusan untuk mase depan kita orang..so dia x perlu bimbang..ea kalau dia takot orang lain kebas aku,pade aku xde masalah jika dia na ikat aku tali pertunangan..tapi ape-ape pun sabar dulu..sejauh mane pun aku pergi di hati aku ni cume ade dia..sepenuh hati aku2 berikan cinta untuk dia..hanya allah yang tahu..aku akan cube berubah jadi yang lebih baik..tapi dalam mase yang same aku akan tetap jadi diri aku sendiri..itu yang terbaik kan??haa untuk b pulak..aku just nak dia sambung blaja..reasult dia okey..dia bukan x pandai tapi telebih malas..aku yakin kalau dia rajin x mustahil dia boleh kalahkan orang lain..do the best sayang for yourself..i know u can do it..i love u..i will support u and i always beside u..haha..betul ke ape aku speak uw??argh lantak laa yang penting maknenye tu aku faham..hehe..alang-alang malam ni aku busan dan xde keje baik aku tulis blog..lagi pun b aku keje..kalau dia mesej pun  kul 11 karang..dia keje malam..kesian dia penat tapi dia tetap cari mase untuk contect aku..bila aku fikir-fikir balik aku tahu dia betul-betul sayang kan aku..dia selalu bagi aku semangat bile aku da mule give up..dia x macam ex aku yang dulu..ex aku tu semua hampas x boleh pakai..siot jew..bodoh ke ape entah dah sakitkan hati aku,dah curang dengan aku dulu sekarang cari aku..haha sopry ea hati aku dan seluruh jiwe rage aku bukan untuk korang..sedar arh sikit..aku sayang bf aku dan dia segale-galenye..korang boleh pergi dari hidup aku..eh bukan ke awex korang lagi bagus daripade aku??kenape cari aku balik???ish2..pelik2..dah-dah laa aku x lawar pun xde rupe..awex korang cantik2 so belar laa pergi at awex korang tu..huhu..aku dah bahagia nan 4we aku dan aku hope korang x gangu aku lagi..jangan rosakan lagi kebahagiaan yang aku kecapi sekarang..to b "walau sejauh mane pun syg pergi,walau dimane pun syg,syg x kan pernah layan ane-ane laki yang tahu na kebas awex orang je..syg sayang b sangat-sangat dan syg hope hubungan kita kekal..jangan nakal-nakal taw??syg ade b sorang je..syg x layan pun laki lain..i love u so much arh mucuk..rindu kamoo nanti bila syg da mule belajar semule..mesti mase untuk kita tect jarang kan??tapi ingat b tetap di hati ini dan syg akan jage hati b pade syg..b pun same taw jage hati syg pade b.."bubbye..mau makan dulu..hehe

0 ulasan: