BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 5 April 2013

Humm sedey

huh sedey tol laa...ete tpn dye boley lak dye kap ete serabut jew..humm..pas nie xmau laa tpn dyer da..bia laa..dyer dah x sygkan kite lagi..xpela..y penting allah ade besame..maafkan saye kalau saye buat awk rase serabut..dan sekiranye selame ini saye da banyak membebani awak,bia laa saye sndirian menempuh ranjau hidup yang perli liku ini..awk tahu??saya sayang sangat at awk..saye na awk bahagia itu saje syg..dalam hidup saye2 ade satu prinsip dlm pcntaan..saye sangup menangis trluke,kecewa asalkan org yang saya sayang itu bahagia..saye xna gadoh dgn awk..awk adalah segala-galanye pade saya..tp kenape??kenape saya saje yang perlu mengalah???kenape msti saya menangisi sesuatu yang bodoh itu...saye ade cerita nak dikongsikan dgn awak sayang..tapi nampaknye x jadi kot..bia laa cerita ini saya simpan sendiri..awak tempat saye bermanje,awk gak tempat saye mengadu n sgale-galenyer..awk tahu sayang,dulu saye pena menyayangi seorang insan.pade mulenye awal perkenalan kami,saya langsung tidak memperdulikan dia..tp lame kelamaan rase sayang itu hadir ..tp sayangnyer rase sayang saye untuk dia2 sia-siakan..dye pergi tinggalkan saye..lepas tu pekara yang sama saya wat at awak setelah ete kenal kan??saye wat x lyn awk,tp tahukah awk yang sebenarnye saya syg kan awk??dan stelah saya jujur tentang hati saye apekah balasan yang saye dapat??saye xna dlukai lagi..cukup sekali saye dsakiti..jgn sia-siakan rase sayang yang bertahta di hati saye untuk awak macam tu je..selame ini saye terima awak seadenyer..saye x pena bezekan awk dgn sape2 pun..saya syg awak

0 ulasan: