BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 19 April 2013

hati merintih merindui sang kekasih hati..namun kekasih hati ini tidak akan tahu dan tidak pernah mengerti betape tulusnye cintaku padanya..sangup menanti walaupun hati dsakiti,sentiase setia menantinya..tidak pernah melayan jejake lain.seandainya dikau tahu ape yang ku rasakan kini,dikau akan mengerti kekasih...namun pengertiaan itu akan hadir dalam hidup mu di saat aku telah pergi jauh dari mu..usah lah kau kesali seandainya sesuatu terjadi..kerna kekesalan itu hanye memakan dirimu sendiri..aku menyanyangi mu sepenuh hati ku..sebagaimana aku pernah menyayangi ex aku yang lain..namun aku tahu rase sayang di hati aku ini benar-benar hanye untuk dikau,jauh daripade mereka berbeze daripada mereka semua..aku tahu lama kelamaan aku menyitai dikau..bagaimana aku harus hadapi hidup tanpa engkau suatu hari nanti duhai kekasih??jangan pernah sakiti hati ini,kerna ia telah terlalu banyak terluke..penderitaan dalam percintaan sebelum ini masih tetap luke di hati ku..tidak semudah kate2 aku mampu memberikan hati aku buat insan yang begelar lelaki..namun apabila kau dapat hati aku,tlg jagenye kerna ia mempunyai perasaan..jangan pernah lakukan kesilapan seperti mereka..kelak diri ini merana..humm..

0 ulasan: