BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 24 April 2013

haa kali ini di mana pun aku belajar,bidang ape pun aku ceburi akt u akan belajar bersunguh-sungguh..itu janji aku pade diri aku sendiri..aku tahu,aku pandai just banyak malas..hehe..tapi kali ini aku akan pastikan aku berjaya dengan cemerlang..eala walaupun selame ini aku berjaya,tapi kejayaan itu tidak lah secemerlang pelajar cemerlang..ape yang penting dalam hidup kita,kita yang tentukan mase depan kita..so..pade pandangan aku laa,x perlu kita nak ikut orang atau pun nak banding-bandingkan diri kita dengan orang..cukup dengan kita menghargai diri kita..kerna kita semua ini same je disis allah..setiap orang itu allah dah tetapkan mase depan dia,dan allah dah aturkan jalan untuk kita semua..seandainye sesuatu yang kita ingin itu tidak dapat mungkin itu bukan milik kita..dan ade hikmahnye disebalik semua itu..mungkin allah tak bagi ape yang kita nak..tapi allah nak anugerahkan kita sesuatu yang lebih baik daripade itu.,.sepanjang aku hidup di bumi ini banyak bende yang aku lalui..dan aku yakin segale penderitaan yang aku rase dulu suatu hari nanti pasti ade sinar bahagia..begitu juga dengan mase depan aku..aku tahu aku mampu lakukan yang terbaik untuk diri sendiri dan untuk orang-orang yang aku sayangi..haaa..lagi satu bf aku nie.aku selalu bagi dia semangat dan aku minta sangat dia belajar kerana itu semuua untuk mase depan dia..hope dia fikirlah..seandainye ade jodoh di antare kami itu akan lebih bermakne pade aku,tapi x tahu laa dia kan..yang paling penting kalau kami berjaye dan seandainye jodoh kami tiade itu sudah pasti mampu menjamin mase depan dia untuk bersame insan lain...rezeki,jodoh pertemuan,ajal maut seseorang itu di tangan tuhan..kita yang kerdil di sisi allah ini hanye mampu merancang dan berdoa..hanye allah yang menentukan segale-galenye..eala..memang kalau boleh kami xnak berpisah dan nak hidup bahagia bersame..tapi apekan daye kami hanye berdoa..hope allah tetapkan yang terbaik untuk kami..AMIN...nak tunggu aku dapat ijazah itu bukan pekare yang mudah...dan sepanjang aku belajar pelbagai kemungkinan yang berlaku.kalau aku dia x perlu risau..kerna aku akan jage hati aku sebaik mungkin hanye untuk dia..tp dia??huhu x tahu laa aku nak cakap..sekarang ini aku memang takut kehilangan dia tapi aku akan lebih takut kalau aku kehilangan mase depan kami yang lebih cerah..so kami harus fikirkan pasal belajar..bak kate aku sendiri belajar didahulukan bf aku diutamakan...haha..merepek jela..yang penting dalam hati aku nie aku dah nekad nak belajar semule..haa aku tahu ape yang terbaik untuk aku.."b tunggu syg abis belaja ea"

0 ulasan: